Ny side: Oldenborg3.com

tirsdag 18. mai 2010

Asbjørn

Jeg trur jeg aldri etter en kamp har vært så langt nede som jeg er nå... Og det har ingenting med resultatet eller hvordan kampen var. Uansett om vi hadde vunnet eller spilt uavgjort så hadde det ikke kunnet gjort noe, Asbjørn ble hentet med sykebil etter en duell med motstanderens spiss. Kneet har i alle fall fått seg en skikkelig trøkk, og vi håper at det samme ikke har skjedd med hodet men dette vet vi ikke ennå. Han skulle til CTscan for å sjekke hodet etter at han var groggy og muligens var borte en stund?
Oppdatering kommer når vi vet mer!
Jeg vil be alle dere spillere, supportere og dere andre som leser her til å tenke på Asbjørn. Og gjerne ta han med i bønnene deres. For dette er trist, det er ikke slikt man skal oppleve når vi egentlig bare spiller for å ha det gøy...

00:44
Da har jeg Akkurat pratet mer Erlend, og CTscanen viste ikke noe brudd eller noe sånt. Men han kunne ikke prate da Erlend dro derifra. Men han har vistnok hatt noe slikt før og da var det også sånn i ca 4 timer. Så vi håper at det ordner seg denne gangen også... Ellers så reagerte han på sjekk ellers og han var ved bevisthet. Men hva blir liggende på Ullevål for overvåkning i natt...

13:44
Fikk denne meldingen fra forloveden til Asbjørn: Hun hadde snakka med han på tlf tidliggere i dag, så han har fått taleevnen tilbake. Men skal på flere undersøkelser i dag...

Torsdag 17.00: Asbjørn har nå krangla seg ut av sykehuset. Han har fått en kraftig hjernrystelse og et forslått kne. Men han er oppe å går. Så dette var gode nyheter...

1 kommentar:

Knut Olav sa...

God bedring ,Asbjørn! :)