Ny side: Oldenborg3.com

fredag 10. april 2009

Toppskorer...

Spørsmålet vi alle stiller oss med bare 14 dager igjen til seriestart, er hvordan vil vi klare nivået i 8 divisjon. Hvordan fungerer laget? Men samtidig så er det viktig å ha en goal-getter på topp/midten, eller kanskje en forsvarer (!) stikker av med gullstøvelen? En hissig Nannskog i bakrom, en høy Peter Crouch, en måltyv ala Niang og Ijeh. Nei nå må vi ikke bli useriøse... Eller kanskje en dødballfot? En forsvarspiller som kommer opp på corner og dødball? Hvem tror du at blir Oldenborg 3 sin mest scorende i sesongen. Stem til høyre på din favoritt!

Mål til nå:
Kjell Ingolf 3
Emil 2
Knut Olav 2
Erik 1

3 veldig forskjellige spillere. Slik hele laget vårt er egentlig. Og her mangler flere juveler. Jeg ser frem til sesongstart!!!

5 kommentarer:

Erlend sa...

Jeg har fått muntlige løfter om å få ta straffespark dersom vi leder komfortabelt, så håper å nette noen i løpet av sesongen :D
ellers tror jeg de fleste på laget kommer til å putte et eller annet antall mål; holder personlig en knapp på mr ropstad til å få Oldenborg 3's Golden Boot så sant KRF-oppdragene ikke hindrer han i å ikle seg den blå drakta i flesteparten av kampene i årets sesong :D

Lars L. sa...

Enig! Etter bare én kamp med Mr. KrF, så ser jeg på ham som en meget god kandidat. Lukter "gåll", timer gode løp, er rask og en iskald fisk foran mål.

Ellers stemmer vel ikke statistikken helt? (Jeg er nemlig særdeles glad i all statistikk...og slår med dette et slag for registrering av assists også!) Dette skal ifølge mine beregninger være Oldenborgs toppscorerliste så langt:

Kjell Ingolf 3
Emil 2
Knut Olav 2
Erik 1

Anonym sa...

Jeg har trua på Øyvind i år jeg. Trur at han kan vise seg å bli en suksess foran mål i 8 divisjon.

Forsvarsbauta 2 sa...

Neste uke så kommer det avstemning om assist-kongen Lars... Men jeg trur jeg trenger litt hjelp til hvem som har det til nå... Legg inn hvis dere husker noen gutta.

PS: det var ikke jeg som skreiv inlegget over...

Lars L. sa...

Har jo bare spilt én kamp...så husker jo fra den:
Assists i kampen mot FF:
Assist til 1. mål: Lars L.
Assist til 2. mål: K.A.

God påske videre!