Ny side: Oldenborg3.com

tirsdag 10. mars 2009

Oldenborg 3 sin første kamp

Nå sitter jeg her aleine... Begge de jeg bor sammen med har lagt seg for lenge siden og jeg tenker tilbake på kampen. Vår første kamp. Og jeg sitter med en deilig følelse selv om jeg er skikkelig sliten etter 90 minutter og rusten kampform. Men etter en viktig 2-1 seier så har vi fått en kanon start. 4-3-3 systemet fungerte ganske bra (synes i alle fall jeg). Midtbanen jobbet som noen helter, vingene/spissene løp og løp, og forsvaret fungerte overraskende bra som en enhet, et kollektiv. Gleder meg til fortsettelsen... 



Fyldig kampreferat kommer i marra...

3 kommentarer:

Jan Tore sa...

Ble vel strengt tatt 3-1 til slutt..:)

Anonym sa...

Ja hadde dykke hatt avstemning på hvem som blei toppscorer hadde eg hatt rett :-) etter første treningskamp vertfall...

Forsvarsbauta 2 sa...

Kan ikke huske at det blei 3-1... Hva sier du Kjell?