Ny side: Oldenborg3.com

tirsdag 29. mai 2012

Lille Tøyen 2 - Oldenborg 3: 2-3 (1-1)

Undertegnede (Langås) overgav i sitt fravær det midlertidige statsansvaret til Moi, med følgende meget gode og utfyllende resultat:

Starting eleven:

             ERLEND
                KA-BLIX-ALEX-KNUT
ANDREAS O-VEGARD-PREBEN-SINDRE-CHRIS
                         OLE T.

Benkvarmere: Moi, Kjell Ingolf, Ljosland, Buene, Ole Fredrik

Goals!:
30 min: 1-0 til Lille Tøyen 2.
42 min: 1-1. Vegard (Sindre).

Pause: 1-1.

62 min: 1-2. Buene (Kjell Ingolf).
69 min: 1-3. Vegard (Preben).
85 min: 2-3.

Full tid: 2-3 til Oldenborg 3.

Gule kort:
Ole Fredrik
Buene (mens han stod på sidelinjen og coachet)

Bortvist fra banen av dommeren etter ca. 70 spilte minutter:
Alle Oldenborg 3 sine tilskuere, herunder Mjøs, Idsøe, Bjørn Erik og nyeste WAGen i klubben Tone Maria.

Ballbesittelse (overslag etter beste evne):
0-15 min: 30-70
15-45 min : 45-55.
45-70 min : 40-60.
70-90 min: 50-50.


Utfyllende referat kommer kanskje...ved en ukjent person...

1 kommentar:

torstein sa...

Det er stort å bli vist vekk fra tribunen, for å diskutere rolog om spillets etos og fair play med treneren til lille Tøyen! Følte meg som en hooligan;) forøvrig flyttet vi oss bare en halv meter så var det greit! Mjøs